Επιστροφή Προβληματικών Προϊόντων
Όλα τα βήματα για την σωστή επιστροφή ενός προϊόντος.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Η συσκευασία του προϊόντος, αν διαθέτει, θα πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση, χωρίς σκισίματα ή εκδορές (Αν το προϊόν είναι μέρος από άλλα προϊόντα παρακαλούμε να επιστρέφονται όλα μαζί για αλλαγή, πχ. Σετ Σερβιρίσματος).
Συμπληρώνετε την ηλεκτρονική Φόρμα που θα βρείτε μέσα στις παραγγελίες σας με τον λόγο επιστροφής του προϊόντος.
Οπωσδήποτε να συμπεριλάβετε στο δέμα του επιστρεφόμενου προϊόντος και την ΑΠΟΔΕΙΞΗ ή το ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ αγοράς, καθώς και να μας αναφέρετε έναν ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΡΑΠΕΖΑΣ για να γίνει η επιστροφή των χρημάτων, αν δεν έχει συμφωνηθεί αντικατάσταση του προβληματικού Προϊόντος!
Στέλνετε το δέμα σας μέσω Courier ή Μεταφορικής εταιρίας στην διεύθυνση:
Αλέσια Σπάρτης, ΤΚ 23100, Λακωνία "Αφοί Βεκράκου ΑΕ"
Παρακαλώ, ενημερώστε μας όταν γίνει η αποστολή του δέματος στην παρακάτω διεύθυνση mail, του ηλεκτρονικού μας καταστήματος sales@vekrakos.gr
Παρακαλώ διαβάστε τους Λόγους που μπορείτε να επικαλεστείτε την υπηρεσία 'Επιστροφή@ Ακύρωση':
  • Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής προϊόντος, η οποία θα οφείλεται στην Επιχείρηση ή στους προμηθευτές αυτής, ο πελάτης θα έχει δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή αυτού, εφόσον δεν έχει προβεί σε εγκατάσταση αυτού. Το προϊόν, πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν την Επιχείρηση.

 

  • Επίσης, ο πελάτης θα έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως και να επιστρέψει το προϊόν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή αυτού, εφόσον δεν έχει προβεί σε εγκατάστασή του, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Νόμο περί Προστασίας Καταναλωτών. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη (κλειστή) και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν τον πελάτη, καθώς και λοιπά έξοδα που ενδέχεται να χρεώνει η επίσημη αντιπροσωπεία για τον έλεγχο του επιστραφέντος προϊόντος.

 

  • Στην περίπτωση που έχει δοθεί προκαταβολή, με οποιονδήποτε τρόπο πληρωμής, για μια παραγγελία που εμπεριέχει προϊόντα με κατάσταση διαθεσιμότητας "κατόπιν παραγγελίας" δεν θα υπάρχει το δικαίωμα υπαναχώρησης. Ακόμα, και στις περιπτώσεις όπου θα γίνει συνεννόηση με τον πελάτη, για την παραγγελία του Προϊόντος το οποίο ΔΕΝ θα είναι άμεσα διαθέσιμο και θα υπάρχει επιβεβαίωση παραγγελίας μέσω mail, δυστυχώς δεν θα υπάρχει το δικαίωμα υπαναχώρησης της παραγγελίας. Στις ανωτέρω περιπτώσεις, ο πελάτης θα φέρει την ευθύνη για την απώλεια ή τη κακή διευθέτηση των προϊόντων μέχρι την επιστροφή τους στην Επιχείρηση.